chceme lepšiu školu v Záhorskej Bystrici


Ďakujem za Vaše názory

03.06.2011 20:17

Ďakujem všetkým rodičom za názory a podnety ktoré tu píšete do fóra a tiež mne do pošty. Ospravedlňujem sa, ale mám perné dni plné pracovných povinností ktoré mi neumožňujú reagovať hneď. Veď, každý máme svoje povinnosti a to bolo asi aj mnohokrát výhodou pre školu, že akákoľvek snaha o zpešenie narazila na odpor a rodičia si povedali že nemajú dosť času a energie zaoberať sa školou a dieťa radšej vzali preč a všetko ostalo po starom. Ja to ale tak nechcem, takže sa pripravujem na to aby som vec prebral so starostom.

Napísal mi pán Bošňák, pozval ma na stretnutie, rád sa s ním stretnem. Ale vhodnejšie by sa mi zdalo nejaké verejné fórum pre diskusiu, hlavne od tých čo o škole vedia viac a deti tam majú dlhšie. Prekvapilo ma ale to množstvo príspevkov za tri dni od existencie stránky, hlavne preto, že som jej vytvorení ešte nikoho neinformoval a ani nikomu nedal vedieť. Myslím že by bolo fajn keby sa rodičia žiakov na škole, terajších aj bývalých dozvedeli o tejto možnosti a napísali svoj názor. Ďakujem za vašu podporu a ak máte nápad ako dať rodičom o tomto fóre vedieť, potešíte ma. 

Pán starosta ma informoval o novej ankete ktorú pripravujú, bolo by fajn keby tam bolo čo najviac relevantných otázok, aby naozaj rodičia mali možnosť sa vyjadriť ku kvalite školy, lebo práve na otázkach veľa záleží. Prípadne mu napíšte svoje návrhy na starosta@zahorskabystrica.sk.

Ešte raz vďaka za záujem a podporu, ubezpečujem každého o tom najlepšom úmysle tohto fóra ktorého jediným cieľom je zlepšiť prostredie v našej škole v Záhorskej Bystrici.

S pozdravom, Laco Ďurkovič

—————

Späť