chceme lepšiu školu v Záhorskej Bystrici


Vaše názory

Dátum: 17.06.2011

Vložil: Oliver Soboňa

Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Re:čo sa písalo v minulosti

Tak som sa konečne dostal k tomuto fóru. Som zriadovateľ bufetu. Neviem z kade tu niekto zobral, že je zriadovateľka. O tomto fóre som vôbec netušil. Najprv vyvrátim omyli. Neviem prečo spomínate KOLU, kola je prísne zakázana v školských bufetoch. V žiadnom prípade nepredávame kolu. Automaty na kávu a podobne niesu v mojej kompetencii a už vôbec nie môj zárobok. Nevedel som, že je "zdieranie"(neviem teraz presne aké slovo bolo použité) dieťata ak dám dieťatu nejaký tovar na základe dohody, že peniaze donesie neskôr. To je fakt vtipné. Je to len moja dobrá vôľa pre zákazníka, hlavne ak je dieťa hladné, ktoré možno stratilo peniaze, alebo rodič zabudol dať peniaze či už nečakaného nástupu hladu. Ale každý si to evidentne vysvetlí ako chce. Nieje problém to zrušiť. Verte mi, mne to na zárobku nepridá. Ak máte nejaký záujem alebo návrhy ako zmeniť, vylepšiť bufet pripádne kuchyňu možete ma kontaktovať na čísle 0911 949 121 a teraz už aj tu. Už som sa o tomto tu dozvedel. Nikto mňa ani môjho brata (spoločník) neoslovil na základe nejakých pripomienok. Myslím, že kompromisy sa vždy dajú zariadiť. Ale tiež musíte brať do úvahy, že som súkromnik a predovšetkým je mojou prioritou zarobiť, to si povieme na rovinu, to je prioritou každého podnikateľa. A keď som pri tom zárobku, ak vám mám pravdu povedať, samotný bufet je pre mňa strátovy. Tak poprosím, aby tu neboli také slová písane, že vyzniem ako keby som Vás okrádal a obohacoval sa na Váš úkor. Tým, že tu predávam tovar, ktorý je totálne nevhodný. Uznávam chipsy niesu najzdravšie, predávam tu väčšinu tovaru len preto, aby som aspoň niečo predal a pokryl ako také náklady. Ak Vám si prajete, aby som zrušil chipsy, v poriadku. Ja vyhoviem zákazníkom, ale tiež musíte brať do úvahy "odtiaľ, potiaľ" , aby som neohrozil svoju existenciu. Ak by sa prdávali mliečne výrobky, ovocie a cereálie, neváham ani sekundu. Mliečny produkt som tu mal neraz. Najprv jogurty, z ktorích 90% končilo v koši. Potom mliečny nápoj, ktorý má záruku nejaký ten mesiac, ani ten sa nepodarilo zachrániť pred pádom do koša. Tak usúdte sami, to nieje zrovná dobrý biznis. Ak by som sem dal iba takýto sortiment, väčšina detí ostane radšej hladných. Neviem, či je to zrovna riešenie. Ak máte nejaké dotazy, alebo námietky, píšte sem a ja sa Vám budem snažiť vyhovieť. Samozrejme je pre mňa dôležité, aby bol zákazník spokojný. Prosím Vás neberte tento článok ako útok, je to len vyvrátenie nepravdivých informácii a forma ako nadviazať kontakt, komunikáciu pre zlepšenie naších služieb pre Vás.


Späť na diskusiu